Все частіше наші клієнти запитують:

- "Скільки коштує просування ютуб-каналу?“

Наразі український Ютуб відносно вільний від конкуренції, оскільки у багатьох сферах ще немає лідерів думок, що закріпилися, особливо в регіонах.

Більш розвинена тема — розважальна. В ній вже спостерігаються канали-мільйонники, а також окремі ролики, які набирають по кілька десятків мільйонів переглядів. Великі перегляди збирають і дитячі канали, тут також вже закріпилися певні автори: Mister Maks, Kids Roma Show, Melliart і подібні.

До речі, переглянути ТОП Українських ютуберів ви можете на офіційній сторінці сервісу за посиланням (клікайте).

Що стосується бізнесу — тут така собі офшорна зона, де можна втілювати найрізноманітніші проекти, не боячись конкуренції.

YOUTUBE ДЛЯ БІЗНЕСУ

Якщо ви власник бізнесу, то можете задати цілком логічне запитання: "А навіщо мені Ютуб-канал та як він допомагає конвертувати перегляди в прибуток, покупки, замовлення, консультації й т. п.?”

По-перше, цей сервіс має такі ж рекламні можливості як, наприклад, і соціальна мережа Facebook або Instagram. Ви можете показати потрібне вам відео на потрібну вам аудиторію. Наприклад, на дівчат з Києва, 25-29 років, які цікавляться здоровим способом життя, фітнесом, а також підписані на Ютуб-канали конкурентів. Або, наприклад, на тих же дівчат, які, до того ж, не так давно шукали в Гуглі "як швидко схуднути". Після запуску такої реклами, дівчина побачить у себе в стрічці Ваше рекламне відео, в якому ви можете розповісти про свою нову програму харчування.

Другий важливий момент: Ютуб — це чудовий майданчик для збору органічних переходів. Одного разу знявши ролик і опублікувавши його в сервісі, ви зможете надалі отримувати безкоштовний трафік, завдяки посиланню розміщеного під відео. Чим більше роликів, тим більша ймовірність зібрати безкоштовні органічні переходи.

До того ж, наявність додаткових посилань, що ведуть на сайт, добре впливає на індексацію Вашого ресурсу.

Канал з найбільшою кількістю передплатників у світі належить шведському відеоблогеру Феліксу Арвіду. Його канал називається PewDiePie й у нього понад 72 мільйонів підписників.

Які формати реклами є в YouTube?

Під час налаштування рекламної кампанії, ви можете обрати з 4 форматів, розписаних нижче.

Якщо ви часто використовуєте відеосервіс, то напевно помічали хоча б декілька форматів реклами. Найчастіше використовують формат in-stream. В цьому випадку, Ваша реклама буде показуватися на початку відео, користувач зможе пропустити перегляд через 5 секунд з моменту початку. Важливим нюансом тут є оплата. Рекламодавець (в цьому випадку Ви) платите тільки тоді, коли користувач переглянув 30 секунд відео або перейшов за посиланням. Тобто, у разу пропуску Вашого рекламного ролика, Ви не платите Ютубу нічого, і це, звичайно, величезна перевага.

Таким чином, ви будете платити тільки за тих людей, яким дійсно цікавий конкретний товар або послуга.

Ще один популярний формат-TrueView Video Discovery. Під час використання цього формату, відео буде показуватися в стрічці Ютуба з позначкою "Реклама" (як на першому скріншоті).

Думаю, з цим розібралися. Давайте тепер розглянемо, які налаштування пропонує рекламний кабінет для пошуку ЦА.

НАЛАШТУВАННЯ АУДИТОРІЇ ДЛЯ РЕКЛАМИ В YouTube

Це, мабуть, найцікавіше, адже для отримання прибутку нам потрібно знайти цільову аудиторію і, в цьому випадку, Ютуб пропонує широкий вибір налаштувань для її пошуку.

1. Ключові запити.

Ви можете показувати рекламу на тих людей, хто останнім часом шукав конкретні запити в пошуковій системі. Наприклад, Ви займаєтеся нерухомістю і Ваші клієнти шукають за такими запитами як: "купити квартиру Київ", "як вибрати нерухомість в столиці" і т.п. Склавши такий перелік запитів, ви завантажуєте його в рекламний кабінет ADS і в момент, коли користувач буде вводити такий запит — Ваше відео буде першим у видачі.

2. Інтерес.

Залежно від того, на які канали Ви підписані, які відео дивитися, що лайкаєте і коментуєте — Ютуб вирішує чим ви цікавитеся, і який контент Вам може бути цікавий.

Під час налаштування реклами, Ви зможете обрати такі ж інтереси, що дозволить показувати рекламу більш цільової аудиторії.

Ще одним цікавим фільтром для показу реклами можуть стати схожі канали ваших конкурентів або компаній, де найімовірніше також присутні ваші клієнти.

Наприклад, ви займаєтеся продажем франшизи під якийсь бізнес, в такому випадку, крім використання ключів і суміжних інтересів, Ви можете показувати рекламу на користувачів, які підписані на різні бізнес-канали, в яких розглядаються різні схеми, всілякі бізнеси "під ключ" і т.п. Складений перелік таких каналів, завантажується у рекламний кабінет і запускається в рекламу. ПРОФІТ.

Важливо, що, є можливість поєднати кілька різних фільтрів, наприклад: реклама буде показуватися тільки на Користувача з Києва, який не так давно шукав в Гуглі "почати бізнес з Китаєм", при цьому, він обов'язково повинен бути підписаний на канал Діми Ковпака, йому від 27 до 40 років. Завдяки такій комбінації фільтрів, ми можемо домогтися дійсно цільового показу реклами.

СКІЛЬКИ КОШТУЄ ВЕСТИ СВІЙ КАНАЛ НА YOUTUBE?

Питання непросте, оскільки цінник залежить від багатьох складових. Наша компанія може взяти на себе різні процеси, як зйомку відео, так і його монтаж, а також подальший маркетинг.

При необхідності, ми візьмемо на себе всі роботи, починаючи зі створення каналу, закінчуючи оптимізацією рекламних кампаній.

Вартість налаштування і запуску кампанії у разі наявності відеоматеріалу, становить від 3000 грн на місяць. Більш детальну ціну ви можете дізнатися, замовивши безкоштовну консультацію з нашим менеджером.