Менеджери компанії з радістю дадуть відповідь на ваші питання, проведуть розрахунок вартості послуг і підготують комерційну пропозицію. Замовити послугу

Діяльність будь-якої сучасної компанії є чітко структурованою системою, яка повинна мати постійний облік і контроль. Автоматизація обліку і значне спрощення управління організацією - основне завдання 1С8, яка має на увазі собою сукупність спеціальних програм, призначених для бізнесу, що розвивається.


Типове впровадження

Типове (спеціальне) впровадження являє собою сукупність спеціальних заходів, спрямованих на запуск в підприємство програмного забезпечення «1С:Підприємство», не виходячи за рамки стандартної функціональності.

Основні переваги і етапи типового впровадження «1С:Підприємство»

Спеціальне впровадження має мінімальні терміни реалізації установки, при цьому, витрати на цей захід мінімальні. В процесі впровадження немає необхідності в розробці додаткових функціоналів системи, а також не потрібно проводити проектування, що економить кошти.

Якщо розбирати етапи впровадження, першим можна впевнено назвати етап установки платформи безпосередньо на всі робочі місця. Після цього йде установка захисних драйверів і конфігурації. В кінці необхідно створити ярлики і запустити програмний продукт на всіх місцях.


Абонентське обслуговування 1С:Підприємство

Крім установки даної платформи, необхідним елементом є супровід - це навчання співробітників підприємства Замовника користування програмою 1С: Підприємство; оновлення платформи і конфігурацій; дослідження бізнес-процесів; розробка спеціальних звітів і збільшення функціональних здібностей «1С: Підприємство» і т. д.


Проектне впровадження

Виконуючи проектне впровадження, необхідно для початку ознайомиться з завданням, побудувати основний план проекту і скласти попередній бюджет. Після цього потрібно:

  • обстежити предметну область яка підлягає автоматизації, а також уточнити план і бюджет;
  • проаналізувати і змоделювати програмне забезпечення;
  • провести доопрацювання конфігурації
  • встановити ПЗ;
  • навчити співробітників роботі з системою;
  • супроводити процес роботи;