Задача
створення лендингу для презентації оновленої програми лояльності компанії


Не приховуватимемо, всім нам приємно отримувати знижки при покупці. Але коли відсоток знижки росте на постійній основі - це тішить все більше і більше. Компанія GoodWine розробила програму лояльності для своїх постійних клієнтів, подробиці якої відображаються на loyalty.goodwine.ua.
У першому блоці лендингу ми зробили акцент на мобільний додаток, в якому користувачі якраз і можуть отримувати подарунки та знижки. Рівні знижкових карток та детальну інформацію про них користувач зможе побачити проскролив буквально пару секунд вниз.
На випадок, коли все ж таки залишилися нерозкриті питання, реалізовано блок “Часті питання” , де менеджери компанії GoodWine вже підготували відповіді.
Наші фахівці доопрацювали loyalty.goodwine.ua, внесли зміни до дизайну та верстки. І тепер лендинг відображає одну із програм лояльності компанії, із закликом встановити мобільний додаток, купувати продукцію та отримувати знижку.