Менеджери компанії з радістю дадуть відповідь на ваші питання, проведуть розрахунок вартості послуг і підготують комерційну пропозицію. Замовити послугу

описание услуги

Допомагаємо залучити цільових користувачів для мобільних додатків на платформах iOS і Android. Збільшуємо кількість установок і in-app конверсій. Працюємо з рекламними мережами, Сторамі додатків і аналітикою.

Що ми робимо в рамках послуги просування мобільного додатка?

Залучаємо нові установки

Використовуємо всі можливі інструменти для зростання органічних і платних установок програми.

Залучаємо користувачів

Створюємо креативи, оголошення та опис, які залучають користувачів. Підвищуємо конверсію в установку.

Повертаємо користувачів в додаток

Сегментуємо користувачів, ростимо показники MAU / DAU.

Нарощуємо in-app конверсії

Налаштовуємо персоналізовану рекламу і пуш-повідомлення. Даємо рекомендації по зростанню конверсій в платних користувачів.

Інструменти

ASO (App Store Optimization)
  • Залучаємо органічний трафік і установки для мобільних додатків.
  • Збільшуємо видимість сторінки додатка по релевантних ключових запитах в пошуку Google Play і App Store.
  • Працюємо з кириличними і латинськими локалями.
Реклама мобільних додатків
  • Налаштовуємо і оптимізуємо рекламні кампанії для мобільних додатків.
  • Працюємо з показниками CPI, MAU / DAU, ROI, конверсій і транзакцій всередині програми.
  • Залучаємо платний трафік з Google Ads, Apple Search Ads, Facebook, Instagram і інших популярних рекламних систем.
Аналітика для мобільних додатків
  • Налаштовуємо in-app аналітику і deep linking для відстеження ефективності просування додатків.
  • Працюємо з системами: AppsFlyer, Adjust, Firebase, Branch, Facebook SDK.
  • Ведемо користувача від кліка по оголошенню до конверсії всередині програми.

Етапи просування мобільного додатка

Планування

  1. Аналізуємо ринок і конкурентів.
  2. Визначаємо цільову аудиторію для розкрутки мобільного додатка.
  3. Збираємо семантичне ядро для всіх необхідних регіонів та локалей.
  4. Налаштовуємо аналітику.
  5. Визначаємо KPI.

Аналіз результатів і масштабування кращих варіантів тестування

  1. Гнучкий розклад рекламних кампаній (вибір дати, годин, хвилин).
  2. Кілька форматів стилів пошукової реклами, банерів, відео, нативной реклами.
  3. Збирання статистики в режимі реального часу.

Налаштування рекламних кампаній і A/B тестування

  1. Запускаємо рекламні кампанії з невеликим бюджетом.
  2. Тестуємо таргетинги.
  3. Тестуємо креативи оптимальні для реклами мобільних додатків.
  4. Тестуємо оформлення сторінки додатка в сторі (іконка, скріншоти, заголовки і опис).

Постійний аналіз та оптимізація кампаній

  1. Робота з аналітикою: трекінг ефективності установок. Аналіз показників retention rate, uninstall rate, LTV, DAU і MAU.
  2. Детальний звіт про ефективність рекламних кампаній.
  3. Аналіз ефективності креативів, рекламних мереж, аналіз таргетинг.