Задача

розробка B2B порталу для роботи з оптовими клієнтами


Техком - оптовий портал0
Техком - оптовий портал1
Адреса сайту:http://opt.texkom.ru/

Розробити сайт, за допомогою якого оптові замовники зможуть отримати вичерпну інформацію про компанію, каталог товарів, а також здійснити замовлення. Що важливо, потрібно було зробити сайт яскравим та лаконічним, але при цьому основна увага має бути на самих товарах. Оскільки першочерговим завданням було саме ознайомити споживача з каталогом товарів та зробити його взаємодію із замовником максимально простим, внаслідок чого збільшити конверсію із сайту.

Результати

При складанні стратегії враховувалися два моменти: зручність для клієнтів та замовника, корисність з погляду пошукових систем.

Зручність для клієнтів має на увазі, що будь-яка людина, яка зайшла на сайт, може максимально швидко дізнатися, що пропонує компанія і на яких умовах, а також безпосередньо зробити перший крок циклу угоди.

Корисність з погляду пошукових систем визначає, наскільки високо сайт може піднятися в пошуковій видачі. Адже існує низка ознак, за якими пошукові системи розпізнають комерційні сайти та низку характеристик, які вони вважають корисними.

Ми вивчили цей ринок в інтернеті та всіх конкурентів компанії та виділили сильні сторони сайтів та маркетингових рішень.

Було ухвалено рішення на головній сторінці закрити основні можливі заперечення цільової аудиторії. А саме, відразу розповісти про компанію, її переваги, власні склади та розмір асортименту.

Структура сайту проста та дуже наочна. Користувачеві одразу інтуїтивно зрозуміло, де знаходиться потрібна йому інформація.

У боковому слайд-меню було винесено найважливіші вкладки: інформація про організацію, перелік послуг, контакти, адреси магазинів та таблицю знижок.

Були правильно розставлені акценти на послуги, товари та на всі конверсійні елементи (форми зворотного зв'язку) на сторінках, щоб не відволікати увагу відвідувачів на другорядні деталі.

Дизайн розроблявся адаптивним під усі найпопулярніші розширення – що дозволяє комфортно користуватися сайтом як з комп'ютерної версії, так і з мобільної та планшетної. Мобільна версія сайту розроблялася в стилі сучасного мобільного сайту, з мінімальною кількістю кнопок і форм, що “заважають”.

У результаті ми отримали зручний сайт, розширили функціонал, а також зробили його легким та відповідним усім вимогам пошукових систем.

Висновок

Якщо ваш бізнес пов'язаний з оптовим продажем, то розробка B2B порталу – те, що потрібно вам та вашій аудиторії. Це збільшує кількість потенційних покупців, дає можливості для активного просування своєї справи та дарує унікальний шанс захопити не лише свій регіон, а й вийти на світовий ринок. Ви отримуєте ефективний інструмент для управління бізнес-процесами, а клієнти – зручний та сучасний сервіс.

Але варто враховувати, що розробка порталу – трудомісткий процес, що складається з багатьох етапів. Необхідно створити сайт, який відповідає всім вимогам покупців та всім цілям замовника. Тому важливим є професійний підхід і 100% компетенція. Замовити унікальний сайт під ключ ви можете у нашому digital-агентстві RIVERIT. Пропонуємо комплексні послуги з розробки та подальшої роботи з вашим сайтом.

Менеджери компанії з радістю дадуть відповідь на ваші питання, проведуть розрахунок вартості послуг і підготують комерційну пропозицію.