Розробка складних сайтів і проектів
Що це таке?
Є сайти, які складно віднести до якогось поширеного типу. Це не корпоративні сторінки і не інтернет-магазини, і навіть не інформаційні портали. Це ресурси, що мають унікальні або незвично реалізовані функції.
Ми любимо складні завдання і вміємо їх вирішувати. Нам цікаво робити незвичайне.
Складний проект відрізняється тим, що має нетипові функції і вимагає залучення унікальних ресурсів. Ми робимо не більше одного такого одночасно.
Великі замовлення стоять завжди кілька сотень тисяч (буває, рахунок йде на мільйони) гривень і робляться мінімум півроку. Ця серйозна робота вимагає відповідального підходу і активної участі клієнта.
Що може стати складним проектом
- дуже великий корпоративний ресурс
- дуже розвинений інтернет-магазин (наприклад: Rozetka, Comfy, Eldorado)
- будь-який інтернет-аукціон
- біржа для одночасної роботи безлічі користувачів (вакансії, товари, оголошення)
- купонний або дисконтний сервіс
- соціальна мережа або система з соціальними відносинами між учасниками
- корпоративний портал або інтранет-ресурс, призначений для автоматизації та покращення бізнес-процесів компанії
- будь-яка ваша ідея, якій ви не знаєте аналогів
Технології
Ми застосовуємо наше вміння проектувати великі інформаційні системи і знання в області створення складних інтерфейсів.
Для проектування і документування використовуємо Axure, MS Visio і звичайні офісні програми.
Для навантажувального і unit-тестування застосовуємо JMeter і Selenium.
Як правило, застосовується класична «водоспадна» схема роботи, але ми експериментуємо з іншими підходами, наприклад Scrum.
Ми при веб-розробці працюємо виключно з системою Бітрікc: Управління сайтом. У нас є великий і різноманітний досвід і ми усвідомлено вибрали цю систему, так як вважаємо її найкращою з можливих для тих завдань, які ми вирішуємо.
Особливості
Великий проект має особливості:
- важливо робити його етапами довжиною в 3-4 місяці з підбиттям підсумків, здачею результату і коригуванням планів.
Старе прислів'я «слона їдять шматочками» тут актуальна як ніколи - важливо не змінювати плани і вимоги всередині етапів.
Перед початком етапу потрібно розуміти що ми робимо і слідувати домовленості - як не банально, потрібно домовитися «на берегу».
Чим більше і складніше робота, тим більша кількість речей замовник і виконавець можуть розуміти по-різному. Це питання продуктивності, хостингу, розширюваності. Їх потрібно обговорювати заздалегідь. При цьому закладати стократний запас зазвичай не варто - ціна такого запасу буде величезна, а шансів на те, що він буде потрібно, мало. - мати здоровий глузд і не створювати функцій, не потрібних прямо зараз.
Закладати правильну архітектуру і думати про майбутнє треба, а ось робити більше ніж потрібно зараз - шкідливо.
Підготовка до замовлення
У вас є велика і складна задача і ви думаєте про вибір підрядника? Ми любимо і вміємо займатися великими складними сайтами.
Якщо ваша ідея розумна, можна реалізувати і відноситься до сфери веб-технологій, ми із задоволенням її обговоримо.
Можна просто зателефонувати і приїхати, але краще якщо будуть готові відповіді на питання:
- Суть ідеї
Саме опишіть вашу ідею. Не бійтеся того, що ми її дізнаємося. Ми готові підписати угоду про нерозголошення отриманої інформації.
- Аналоги
Подумайте, чи існують аналогічні веб-ресурси? Чим ваша ідея відрізняється від них? - Вимоги
Написати ваші вимоги на 2-3 аркушах тексту. Пишіть, що вважаєте важливим, докладний ТЗ буде написано пізніше.
Зателефонуйте нам за телефоном +38 (096) 431-48-72 або напишіть на email:[email protected]