Бітрікс24 - це одна з найпопулярніших CRM-систем не тільки на території країн СНД, але і далеко за їх межами. На сьогодні Бітрікс24 підтримує 12 мов, а у системі зареєстровано понад 2 млн компаній. Один з найавторитетніших журналів PCMag включив Бітрікс24 в ТОП-10 найкращих CRM-систем у світі, компанія увійшла у ТОП-20 найдорожчих компаній Рунету за версією Forbes.


Топ-10 кращих CRM світу за версією авторитетного журналу The Best CRM Software 2017

Топ-10 кращих CRM світу за версією авторитетного журналу The Best CRM Software 2017

Щорічно компанія Бітрікс24 випускає нові оновлення для своїх клієнтів, що дозволяє їм залишатися в тренді, а отже, відповідати всім необхідним вимогам сучасного бізнесу.

У цій статті ми розглянемо основні зміни в оновленій Бітрікс24 Сінгапур. Якщо Ви хочете дізнатися більш детально про всі нововведення, можете подивитися відео з презентації компанії (1 година 18 хвилин).

Повна презентація нової версії Бітрікс24, - Сінгапур

Щодня, компанія використовує кілька десятків каналів комунікацій, які необхідно контролювати, фіксувати та, звичайно, аналізувати. CRM-система Бітрікс24 дозволяє підключати телефонію, пошту співробітників, соціальні мережі, чат-онлайн, 1С-трекер та найпопулярніші месенджери. Завдяки цьому проводити діалог зручно й ефективно як компанії, так її клієнтам. Всі листування, дзвінки та інші дані зберігаються. Ви в будь-який момент можете "підняти" історію листування, уточнити необхідні дані й підготувати відповідні пропозиції. Бітрікс24 - це чудовий інструмент для ведення вашого бізнесу, який дозволить зробити процес управління максимально ефективним.


Бітрікс24. Всі необхідні інструменти в одному сервісі

Бітрікс24. Всі необхідні інструменти в одному сервісі


Оновлення Бітрікс24 Сінгапур принесли нам безліч покращень і корисних рішень. Завдяки оновленому пошуку, новим фільтрам, а також простішому інтерфейсу, користуватися Бітрікс24 стало ще простіше. Ви зможете знайти вашого клієнта лише за кількома цифрами його номера або частині електронної пошти.

Нова" фішка " оновлення — це лічильники, які інформативно вказують співробітнику на те, які завдання необхідно виконати саме зараз. Завдяки наявності статусів завдань, співробітник бачить, що необхідно виконувати в першу чергу, а що можна відкласти на другу половину дня.

Для керівника, Бітрікс24 пропонує розгорнуті звіти по всіх співробітників компанії: облік робочого часу, кількість виконаних завдань, а також час витрачений на них, завантаженість менеджера і багато іншого.

Простий і зручний інтерфейс системи, дозволить вам вже з перших хвилин роботи налаштувати CRM-систему під вимоги вашого бізнесу.

В оновленій Бітрікс24 повністю перероблена сторінка"Старт CRM". Тепер, потрапляючи на неї Ви можете одразу побачити вхідні та вихідні дзвінки, кількість лідів та інші основні показники, які дозволяють оцінити стан ключових складових вашого бізнесу.


Стартова картка CRM-системи

Стартова картка CRM-системи

Нова картка CRM містить в собі всі необхідні дані про угоду, ви завжди зможете додати нову властивість, редагувати інформацію, а головне, переглянути історію клієнта починаючи першого контакту. Запис розмови, листування в месенджері або e-mail - всі данні зберігається в картці CRM.


Відкриті лінії Бітрікс24. CRM

Відкриті лінії Бітрікс24. CRM

Цей функціонал дозволить вашим клієнтам спілкуватися з вашими менеджерами прямо з соціальних мереж. На момент презентації Бітрікс24 Сінгапур, відкриті лінії підтримують онлайн-чат, Viber, Telegram, Facebook, Instagram, VK, Skype, YouTube. Варто відзначити, що особливості цієї комунікації дозволяють проводити діалог одночасно з декількома клієнтами, що значно розширює можливості менеджера.

Схема роботи відкритих ліній

Схема роботи відкритих ліній





Нова картка дзвінка


Картка дзвінка

Картка дзвінка


Важливим оновленням нової Бітрікс24 стала картка дзвінка, яка може працювати незалежно від сторінки. Ви зможете почати дзвінок і далі працювати з CRM-системою - все збережеться. Це оновлення значно полегшує роботу Call-центру та дозволяє під час розмови виконувати інші завдання.

Також цікавим нововведенням є автоматичне розпізнавання запису розмови в текст. До того ж ця функція підтримує 80 мов, а також присутня можливість розподілу розмови за ролями.

Канбан в задачах

Довгоочікуваним оновленням є реалізація системи канбан у Бітрікс24, яка являє собою віртуальну дошку, що створена з метою управління проектами. На ній відображаються всі етапи роботи з клієнтом. Ви зможете одразу створювати нові завдання, переміщати їх між різними колонками, налаштовувати фільтри й т. п.


Віртуальна дошка Канбан

Віртуальна дошка Канбан

Це далеко не весь перелік всіх нововведень в новій CRM-системі Бітрікс24. Ознайомитися з повним списком ви можете переглянувши презентацію компанії.

Компанія Riverit є золотим сертифікованим партнером 1С-Бітрікс. Наші фахівці з легкістю проведуть всі необхідні роботи з налаштування та інтеграції CRM-системи Бітрікс24 для вашого бізнесу.


Замовити налаштування корпоративного порталу Ви можете зателефонувавши за номером:
+38 (096) 026-86-06 написавши на пошту info@riverit.com.ua.