Компанія Google відзначила, що вже зовсім скоро з'явиться нова функція конвертації медійних оголошень в новому форматі AMP.
На минулому заході Marketing Next, присвяченому останнім новинкам в області рекламних рішень, представники від Google анонсували нові можливості AMP - функції для медійних і пошукових кампаній.
Компанія готує до запуску бета-версію цільових сторінок у пошуковій системі Google, які працюють у форматі АМР.
Завдяки новому формату, користувач, який зробив клік за оголошенням на мобільному пристрої, буде перенаправлений на лендінг у форматі AMP. Такий AMP лендінг, який вже зараз завантажується в 5 разів швидше за стандартний, адаптований під мобільні пристрої. Також, рекламодавець зможе вказати посадкову сторінку, яка підтримує АМР — формат і на рівні оголошення. Під час тестування було виявлено, що це нововведення поліпшить не тільки поведінкові показники, але і дозволить підвищити конверсію.
З минулого року Google Analytics працює над уніфікацією користувачів, які відвідували amp і non-AMP сторінки протягом однієї сесії, а також їх поведінкою.
Нагадаємо, вперше сторінки в AMP-форматі з'явилися в серпні 2016 року.