Виходячи з цього, часто можна побачити запити по типу «керівник відділу продажів київ», «робота директор з продажу» або «робота начальник відділу продажів Київ». Оскільки ці вакансії набагато частіше зустрічаються у великих містах, то в пошуковій видачі можна побачити щось по типу «керівник відділу продажів (3 міста мільйонники)».

Так що розберімося у функціях і особливостях цих професій!

Керівник відділу продажів і в чому полягає його робота?

Багато людей, які прагнуть до успіху і самореалізації, все частіше вводять у свою пошукову систему подібні запити «робота керівник відділу продажів», «керівник відділу продажів вакансія», «шукаю роботу керівник відділу продажів», «робота начальник відділу продажів Київ», «відділ прямих продажів функції» і тому подібні.

Саме тому вакансії керівник відділу продажів все частіше збирають безліч відгуків. Але що б роботодавцю і здобувачеві не зробити помилку у своєму виборі, давайте трохи більше дізнаємося про цю посаду.

Що входить в обов'язки?

Подібна посада передбачає безліч робочих моментів і обов'язків, але ми все ж змогли згрупувати основні обов'язки керівника відділу продажів:

  1. організація пошуку нових клієнтів та їх залучення;
  2. моніторинг та вивчення ринку;
  3. постановка основних завдань для відділу;
  4. проведення роботи з основними клієнтами;
  5. організація, мотивація та навчання своїх працівників.

Переваги та недоліки посади

Розберімо позитивні й негативні сторони цієї вакансії.

ПлюсиМінуси
Гідна зарплатаВисокий рівень стресу
ПопитВідповідальність
Гарантований розвитокЗаймає багато особистого часу
Престижна посадаНайчастіше ненормований графік

Що собою являє директор і начальник з продажу?

Отже, давайте тепер розберемо які функції виконує директор і начальника з продажу.

Директор відділу продажів

Основне завдання цього персонажу — це дохідна частина балансу. До того ж директор з продажу зобов'язаний:

    визначати стратегію продажу;
  • створити бізнес-процес продажу;
  • створити стратегію для підбору і навчання персоналу;
  • створити систему мотивації працівників.
  • Начальник відділу продажу

    Далі в справу вступає начальник з продажу. Перш ніж забивати в ПС запити по типу «начальник відділу продажів обов'язки» і «начальник торгового відділу обов'язки», потрібно розуміти, що головні функції начальника відділу продажів — це управління працівниками за стандартами, які задав директор відділу продажів. Позначмо обов'язки начальника відділу продажів:

    • проведення переговорів з потенційним дилером або покупцем;
    • формування плану із закупівель або продажу;
    • розподілу завдань для менеджерів;
    • організація рекламної політики;
    • робота над успішною співпрацею з іншими фірмами або компаніями.

    Чи може керівник з продажу бути ще директором з продажу і начальником відділу продажів в одній особі?

    Щоб надати відповідь на це питання, треба позначити основні завдання і функції відділу продажів. Отже, якщо ми введемо в пошукову систему запит «основні функції відділу продажів», то дізнаємося, що завдання відділу продажів містять:

    • швидкий і успішний збут товару;
    • обслуговування клієнтів та залучення нових;
    • дослідження на ринку;
    • робота щодо лояльності покупців.

    Вже на цьому моменті ми розуміємо, що для успішного функціонування відділу продажів потрібно безліч різнопланових зусиль.

    Далі виникає питання, чому директор відділу продажів не може курувати завдання начальника відділу продажів?

    Тому є пару причин:

    • оскільки найчастіше у фірмі є кілька відділів продажів, повинен бути співробітник, який буде курувати кілька відділів;
    • якщо у компанії присутній лише один відділ продажів, варто називати начальника директором з продажу, щоб підвищити його вагомість.

    Слідом виникає питання, чим завдання директора з продажу відрізняється від функції керівника відділу продажу? Суть в тому, що головне завдання, яке відрізняє директора з продажу від інших посад, це створення стратегії продажу і системи продажу.

    Так що тепер можна точно сказати, що відповідь на вище поставлене питання негативне.

    Програмне забезпечення для оптимізації роботи відділу продажів

    Найбільш успішним інструментом для відділу продажів є CRM.

    CRM - це інструменти, які використовують, щоб оптимізувати маркетинг, поліпшити якість обслуговування і підвищити товарообіг. Подібні програми допоможуть вам стати більш конкурентоспроможними й домогтися успіху у вашій сфері.

    Використання подібних систем гарантують:

    • поліпшення продажів і розширення клієнтської бази;
    • позитивне зростання продажів;
    • поліпшення роботи співробітників;
    • аналіз і прогноз результату угод.

    Яке забезпечення обрати?

    Чудовим варіантом для компанії різного масштабу буде CRM-система Бітрікс 24. Це програмне забезпечення дозволить вам:

    • створити портал з метою комунікації співробітників в середині компанії;
    • аналізувати якість роботи ваших співробітників;
    • підвищення якості роботи та продажу;
    • автоматизація всіх процесів.

    Ми із задоволенням допоможемо поліпшити якість роботи вашої компанії!

    Щоб отримати більш детальну інформацію, залиште Ваші контактні дані та наші фахівці зв'яжуться з вами найближчим часом!