Аспекти ранжирування і кількість вимог ПС до онлайн - ресурсів збільшуються і ускладнюються з кожним днем. Ще пару років тому, щоб розкрутити сайт було достатньо розміщувати на сторінці невеликі за обсягом тексти, спамити ключовими словами й купляти величезну кількість посилань, особливо не піклуючись якістю ресурсів - донорів.

Тобто, отримати бажане місце в ТОП - 10 в Google було не особливо важко. На даний момент ситуація різко змінилася, оскільки рівень конкуренції значно виріс. Щоб отримати високоякісне seo оптимізацію сайтів google, потрібно дуже сильно постаратися, оскільки алгоритми ПС весь час покращуються, до того ж з'являються нові апдейти. Однак, фахівці в сфері SEO, які проживають в Україні та інших країнах СНД, сприймають всі новинки від Google, як можливість показати свій рівень кваліфікації і знань. Оскільки, щоб отримати позитивний результат, потрібно добре розбиратися в тенденціях.

Тенденції у сфері просування сайтів і SEO оптимізації

  • Passage Indexing - це оновлення ПС, що допомагають Google більш якісно розпізнавати сторінки з цікавим, але не структурованим контентом.
  • Core Web Vitals - це алгоритм, запущений ще в 2020 році. На даний момент його покращують і оптимізують.
  • Ще однією тенденцією стало запровадження mobile-first індексу. Запуск цього проекту відбувся в цьому році.
  • Page Experience - це один з апдейтів, призначених для ранжирування.

Отже, CEO оптимізація, ціна якої прямо пропорційно залежна від кількості роботи, в цьому році повинна базуватися на сучасних алгоритмах, щоб відповідати сучасним ПС.Дізнаємось як це більш правильно й ефективно зробити!

1. Оптимізуємо сайт під Google за допомогою контенту

Google знаходити сторінки, які максимально підходять під запит. Отже, чим цікавіше та якісніше буде контент на вашому сайті, тим більше буде залученої аудиторії та повторних сеансів. ПС не любить працювати з контентом низької якості. До того ж, якщо інформація на сторінці буде відрізнятися від використаних фраз для пошуку, то він просто приховає її при видачі.

Запам'ятайте, що під час пошукової оптимізації сайту, не варто розміщувати на сайті короткі й неякісні матеріали, які переповнені ключовими фразами. Цей спосіб просування досить застарів і вважається неякісним. До речі, просування й оптимізація web - ресурсів відбувається не тільки шляхом якісних текстів, а й за допомогою інших різновидів контенту:

  • різна інфографіка;
  • фото, зображення;
  • відео;
  • галереї товарів;
  • карти;
  • калькулятор послуг і товарів, що надаються компанією.

Ці інструменти допоможуть зробити вашу сторінку більш яскравою. Уявімо, що у користувача немає бажання читати текст, але він із задоволенням подивився відео огляд, розміщений у вас на сторінці. Пошукові системи краще ранжирують матеріал, з яким людина ознайомилась повністю і поділилась ним. Для пошукових систем це служити знаком, що матеріали цікаві й затребувані для читачів.

Також варто згадати і про E-A-T. Це концепція, яка була створена кілька років тому. Концепція E-A-T з 2019 року є частиною алгоритму, який оцінює рівень якості платформи - Page Quality. Основна думка концепції - експертність статей. Наприклад, текст призначений для сайту з медичною тематикою, повинен бути написаним людиною з медичним утворенням, а інформація на юридичній платформі - адвокатом, юристом або копірайтером з відповідною освітою. Тобто, пошукова система може запросити свідоцтво, яке підтверджує кваліфікацію автора.

Для того щоб контент відповідав E-A-T, потрібно:

  • Підготувати інформацію про компанію.
  • Надати можливість користувачам додавати відгуки. Чим більше відгуків від реальних людей, тим цінніше сторінка для пошукової системи.
  • Працювати над хорошою репутацією.
  • Дуже добре, якщо на сторонніх і авторитетних джерелах є позитивні відгуки про вашу компанію. Підвищувати обсяг якісної посилальної маси.
  • Згадуйте експертів, які підготували статтю.
  • Не забувайте перевіряти чи актуальні тексти, які були розміщені пару років назад.

Так само важливо те, що оптимізація сайту під запити концепції E-A-T, не дає можливості отримати миттєвий ефект. Концепція почне показувати результат тільки після декількох оновлень пошукової системи.

2. Локальний пошук

Протягом карантину локальний пошук став більш популярним і затребуваним. Люди почали віддавати переваги сервісам, які знаходяться ближче до них. Google активно бере участь в цій тенденції, пропонуючи людям користуватися послугами або купувати продукцію у компаній, які знаходяться поблизу. З цього ПС внесла деякі зміни у локальний пошук:

  • Гугл Мій Бізнес тепер надає можливість спілкуватися безпосередньо з аудиторією.
  • У розділі "Що поруч" з'явилася стрічка, завдяки якій можна набагато швидше дізнаватися про те, що відбувається поблизу.
  • До того ж Google почав демонструвати вік компаній, а також мітку
  • Google Guaranteed. Це може підвищити зростання цільової аудиторії. Але ці функції поки що на стадії тестування.

3.SEO оптимізація сторінок щодо мобільних гаджетів

На жаль, навіть у наш час безліч web - сайтів не заточені під мобільні пристрої.

Щоб привернути увагу до цієї проблеми, Google створив Mobile First Index.

Так що можна зробити висновок, що адаптація під мобільні пристрої є одним з основних трендів.

Щоб ефективно використовувати цей алгоритм потрібно:

  • Надати прискорене завантаження сторінки.
  • Упевнитися в зручному розташуванні текстів, різних елементів і кнопок.
  • Переконайтеся в справності адаптивної версії.
  • Обирайте важливий для ваших користувачів контент.

4. Досвід користувача важливий для ранжирування

Раніше Google спростував те, що досвід користувача присутній в основних поведінкових чинниках, які впливають на ранжування інтернет - ресурсів. Зараз же все змінилося, оскільки компанія випустила алгоритм Page Experience. Він створений з метою поліпшити користувальницький досвід, а також надає деякі вимоги:

·

  • Покращена мобільна версія.
  • Прискорена швидкість завантаження.
  • Високий рівень безпеки користувача, а також повна відсутність неприємного матеріалу і вірусних ПО.
  • SSL-сертифікат і підключення HTTPS.
  • Відсутність спаму і настирливих реклам.

Найімовірніше, що цей список вимог буде оновлюватися та в майбутньому Google оголосить про нові параметри. Але фахівцям і зараз є про що подумати.

5. Важливість мікро розміток

Правильне структурування вносить величезний внесок в SEO оптимізацію. Хоча це поняття досить не нове. Основне завдання цього інструменту - це допомогти пошуковій системі краще розпізнавати контекст вашої сторінки й ефективніше її ранжувати. Подібна внутрішня оптимізація створює розширений сниппет, який підвищує рівень відвідуваності вашої сторінки. Щоб структурувати дані, застосовують розмітки мікро форматів Schema і Open Graph. Open Graph потрібен для сніпетів в соціальних мережах. Але використання розміток - це не запорука успіху. Для того щоб просування сайту в пошукових системах було ефективним, потрібно надавати якісний і корисний матеріал.

6. Якісна CEO оптимізація та просування сайту в пошукових системах за умови використання голосового пошуку

Люди стали набагато частіше використовувати функцію голосового пошуку. Використовувати цю функцію дуже зручно, якщо немає можливості надрукувати запит у пошуковому рядку. Але ключові фрази в такому пошуку відрізняються від інших, вони складаються з питальних і похідних слів, завдяки яким, ПС може запропонувати користувачеві ряд сайтів.

7. Конверсія важливіше ніж трафік

Хоч і високий відсоток відвідуваності є гарним показником для пошукової системи того, але великий потік трафіку не є показником ефективність платформи. Потрібно усвідомлювати важливість цільової дії, яку вчиняє користувач під час перебування на сторінці. Уявімо, що сайт вашого магазину протягом місяця переглянуло 5 000 користувачів, але придбали продукт тільки 3% людей, що відвідали ваш ресурс. Про що це говорить? Ви залучили людей, які читають ваш блог, але не збираються придбати вашу продукцію. На практиці, інтернет - магазини з низьким трафіком конвертують більше, ніж сайти з широкою аудиторією.

Це означає те, що якщо мета вашого ресурсу реалізовувати товар, то варто звертати увагу на конверсію, а не на масове залучення трафіку. Єдине, що допоможе підняти відсоток конверсії - це комплексна розкрутка сайту. Тут як ніколи актуальні слова геніального Білла Гейтса: "У майбутньому на ринку залишиться два види компаній: ті, хто в Інтернет і ті, хто вийшов з бізнесу".дойдут слова гениального Билла Гейтса:" В будущем на рынке останется два вида компаний: те, кто в Интернет и те, кто вышел из бизнеса".

Роблячи висновок

Тренди SEO-просування весь час видозмінюються, оновлюються разом з апдейтами різних ПС та запитами користувачів. Щоб зайняти бажане місце в ТОПі видачі і надовго "залишатися в сідлі", треба не тільки розбиратися в трендах пошукових систем, але і адаптувати свій web - ресурс під сучасні вимоги. У нас на сайті, ви можете замовити seo - просування, яке точно принесе високі результати.