Трохи статистики від наших партнерів. З початку 2017 року за допомогою інструментів аудиту сайту користувачі проаналізували понад 30 000 сайтів. Це 30 706 135 просканованих сторінок і 43 333 374 виявлених технічних помилок в проектах. Ось перелік найпоширеніших з них:
- Помилки в мета-тегах.
- Немає індексації сторінок.
- Помилки в заголовках сторінок.
- Помилки за кодами відповідей сторінок.
- Велика кількість вихідних посилань.
ПОМИЛКИ В МЕТАТЕГАХ-81,27%.
- 22,23% – занадто довгий Title, більше ніж 65 символів. При цьому, в сніппеті відображається частина тексту заголовка.
- 14,52% – заголовок, що дублює Title. Вміст тегів має бути унікальним на різних сторінках сайту, інакше пошукова система змінить релевантну сторінку у видачі.
- 12,90% – занадто довгий текст в метатезі Description, більш як 140 символів. У сніппеті відображається тільки частина інформації, все що більше — пошукова система не публікує.
- 12,56% – немає інформації або відсутній Description. У сніппеті відобразиться довільно обрана частина тексту зі сторінки. Це негативно впливає на клікабельність сніппета.
- 10,72% – повторюваний текст в метатезі Description. Вміст метатегів має бути унікальним на різних сторінках сайту і коротко описувати зміст сторінки.
- 6,12% – короткий текст в Description, менше ніж 70 символів. Текст у Description повинен бути містким, змістовними й привабливим. Це той інструмент, який допоможе розповісти більше про пропозицію на сторінці та залучити потенційного клієнта до вас на сайт.
- 1,27% – занадто короткий Title. Довжина тега Тайтл повинна бути більш як 10 символів. Заголовок сторінки повинен бути максимально релевантним основному контенту сторінки й містити основні ключові запити
- 0,96% - відсутній тег Title. Заголовок сторінки є одним з головних факторів ранжирування для пошукових систем. Повідомляє ПС про зміст сторінки, тематику контенту.
ПОМИЛКИ ЩОДО ІНДЕКСАЦІЇ СТОРІНОК САЙТУ-9,05%.
- 6,55% - наявність тега iframe. Тег iframe вже давно застарів. Під час індексації, інформація, що міститься в iframe не враховується пошуковими системами. Вкладений контент в iframe негативно впливає на швидкість завантаження сайту, а це один з важливих факторів ранжирування сторінок. Може негативно позначатися на ранжируванні.
- 2,03% – занадто мало тексту на сторінках сайту. Пошукові системи перевіряють сторінки на наявність їх вмісту. Порожні сторінки знижують цінність, як самої сторінки, так і сайту в цілому під час індексування.
- 0,48% - наявність flash-елементів на сторінках сайту. Елементи з використанням технології flash застарілі. Велика частина веббраузерів вже не підтримує flash і, якщо у вас є важливі елементи на сайті у flash, користувач їх не побачить.
ПОМИЛКИ В ЗАГОЛОВКАХ СТОРІНОК-8,08%.
- 8,08% - відсутній H1. Метатег H1-один з головних факторів ранжирування. Якщо його немає, пошуковій системі складно визначити релевантність сторінки до пошукового запиту. Такі сторінки ніколи не вийдуть в ТОП і не займуть перші позиції в пошуковій видачі.
ПОМИЛКИ ЗА КОДАМИ ВІДПОВІДЕЙ СТОРІНОК-1,58%.
- 1,5% – код відповіді сервера 4хх. Сайт містить посилання, що ведуть на сторінки, що не існують. Якщо на сайті багато таких сторінок, це негативно позначиться на краулінговому бюджеті. В результаті, сайт буде повільно індексуватися.
- 0,08% - код відповіді сервера 5хх. Сайт містить посилання, що ведуть на сторінки з кодом відповіді сервера 5хх. Відображає випадки невдалого виконання операції з вини сервера. Ці помилки можуть повідомляти вам про те, що ваш сервер не справляється з навантаженням або працює некоректно. Це призводить до зниження швидкості індексації сайту.
ВЕЛИКА КІЛЬКІСТЬ ВИХІДНИХ ПОСИЛАНЬ-0,02%.
Занадто багато вихідних посилань, загрожують некоректним розподілом ваги посилань, а також санкціями від пошукових систем за використання пошукового спаму.
Важно понимать, что недостаточное внимание к сайту может негативно отразиться не только на количестве трафика, но и на доверии пользователей к ресурсу, а значит, определять его прибыльность. Только с помощью грамотной оптимизации сайта можно эффективно устранить существующие проблемы, и предотвратить новые.
Замовити безкоштовний аудит сайту і перевірити його на помилки можна: зателефонувавши за телефоном: +38 (096) 026-86-06, замовивши зворотний дзвінок на сайті або ж скористатися формою зворотнього зв'язку.
Будьте уважні під час SEO-оптимізації сайту і не допускайте помилок!