Довгоочікуване оновлення "Бітрікс24" Корсика - відбутися 9 червня компанія "1С-Бітрікс" в особі Сергія Рижикова, Юрія Волошина та Дмитра Суслова провела онлайн презентацію в якій розповіли про всі переваги і нововведення оновленої CRM системи "Бітрікс24" Корсика.

Презентація "Бітрікс24" Корсика почалася з невеликої історії розвитку, яка наочно демонструє високі темпи зростання компанії "1С-Бітрікс". На даний момент "Бітрікс24" використовують більш 1 200 000 компаній по всьому світу! Цифра дійсно вражає!

 Історія розвитку компанії 1С-Бітрікс

Історія розвитку компанії "1С-Бітрікс"

Що ж нового принесла "Бітрікс24" Корсика? Повірте, досить для того щоб зробити Ваш бізнес ще більш ефективним, автоматизованим і прибутковим. У даній статті ми розглянемо найбільш значущі нововведення.

Відкриті лінії

Те, чого так все довго чекали. Месенджери і соціальні мережі - це невід'ємна складова сучасного діалогу. З їх допомогою, Ви можете вести діалог з клієнтом, телефонувати, дізнаватися деталі, відправляти або приймати файли.

Слайд з презентації - Як працюють Відкриті лінії

Слайд з презентації - "Як працюють Відкриті лінії"

Відкриті лінії в "Бітрікс24" дозволяють зібрати всі цифрові канали в єдиному інструменті. Більш того, система здатна правильно розподіляти повідомлення, доставляючи його тим співробітникам, які повинні на них відповідати (можлива настройка за правилами черзі). Тепер Ви зможете спілкуватися зі своїми клієнтами в будь-яких зручних для нього сервісах. Варто зазначити що всі дані про клієнтів (включаючи діалоги) будуть інтегруватися з CRM "Бітрікс24".

Онлайн-чат / Live chat

Безумовно, дуже важливий і потрібний інструмент для діалогу з клієнтом - це живий чат, він же чат-онлайн. У новій версії "Бітрікс24" Корсика, додаток буде доступний кожному користувачеві. Серед переваг онлайн-чату, варто відзначити високу швидкість обробки вашим співробітником запиту клієнта. Персональность, так як виділений менеджер займається конкретним запитом.

 Зовнішній вигляд онлайн-чату

Зовнішній вигляд онлайн-чату

Тепер, Ви зможете прикріпити на Ваш сайт спеціальну кнопку, при натисканні якої - з'явиться повний інструментарій для організації комунікацій з клієнтами. Спілкуватися можна буде як через веб-інтерфейс, так і через відкриті лінії.

CRM-форми

Ще один дуже корисний інструментарій для організації зустрічей, презентацій, конференцій, різних заходів і просто встановлення контакту з клієнтом.

Приклад CRM-форми

Приклад CRM-форми

CRM-форми від "Бітрікс24" надають Вам широкий вибір персональних налаштувань. Ви зможете створювати прості Лендінг сторінки буквально протягом хвилини. При цьому, є можливість змінити назву полів, фону, а також кольору форми. Дане рішення значно спрощує роботу інтернет-маркетологам, програмістам та іншим фахівцям Вашої команди, роблячи цей процес максимально простим і зручним.

Ну і звичайно ж, всі дані отримані з заповненої форми інтегруються з CRM системою. Також, варто сказати що в стандартній поставки "Бітрікс24" йдуть кілька готових форм, які послужать Вам зразком для створення нових CRM-форм.

Рахунки-онлайн

Всі платять онлайн. "Бітрікс24" зробив цей процес зручнішим. Унікальність функції "рахунки онлайн" полягає в можливості створення унікальної посилання, яка генерується окремо для кожного клієнта, який в свою чергу перейшовши по ній зможе тут же її роздрукувати, завантажити або просто ознайомитися.


Приклад рахунка

Приклад рахунка

Більш того, функція "рахунки онлайн", здатна створювати готові бізнес процеси самих різних завдань. Наприклад, на підставі заповненої CRM-форми, автоматично створюється рахунок і відправляється клієнту на оплату.

E-mail-трекер

На сьогоднішній день, досить велика кількість менеджерів з продажу ведуть переписку зі своїми клієнтами за допомогою електронної пошти. Для того, щоб не один контакт не був забутий або загублений, "Бітрікс24" пропонує кожному співробітнику Вашої компанії інтегрувати свою пошту (наприклад, корпоративну) з CRM системою. Надалі, "Бітрікс24" буде непомітно для Вас фіксувати всі діалоги у своїй обліковій системі.

Слайд з презентації - E-mail-трекер

Слайд з презентації - E-mail-трекер

Даний інструментарій дозволяє зберігати всі важливі контакти з якими так чи інакше Ви (Ваші співробітники) вступили в контакт. CRM "Бітрікс24" підтримує всі найпопулярніші сервіси електронної пошти.

1С-трекер

Більше 80% продажів відбуваються в магазинах, а дані про них зберігаються офлайн у Вас в 1С. 1С-трекер збирає інформацію про Ваших клієнтів з облікової системи 1С (в режимі реального часу) і об'єднує їх з СRM "Бітрікс24".