На пошуки може піти досить багато часу, бо потрібно не тільки зрозуміти рівень компетентності обраного вами підрядника, а й розв'язувати питання з бюджетом, точним завданням і багатьма іншими питаннями.
У цій статті ми трохи полегшимо вам задачу, оскільки розповімо де і як знайти потрібне вам агентство, при цьому прийнявши рішення, яке приведе вас до успіху.
Де шукати?
Рішення з вибору агентства стартує з його пошуку. Ми радимо використовувати не один інформаційний канал, а залучити одразу кілька.
1. Дізнатися від знайомих і друзів.
Ви можете звернутися за допомогою до знайомого, у якого вже є успішний і якісний сайт. Він з радістю може підказати вам контакти тих хлопців, які йому так допомогли та ідеально виконали його замовлення. Але і тут є підводні камені.
Наприклад, у вашого друга інша сфера діяльності або ж вам потрібен інший формат. Адже односторінкові та багатосторінкові сайти все-таки та й відрізняються. А фірма, до якої ваш друг звертався, може спеціалізується на створенні сайтів певного формату.
Або ж, агентство, яке вам порекомендували, може не підійти до ваших вимог.
2. Пошуковий рядок на вашому комп'ютері.
Здається ось воно — геніальне рішення! Але і тут не все так легко, як здавалося б.
Уявіть, ви вбиваєте заповітну фразу в пошуковій системі й перед вам мільйони вигідних пропозицій. Але яке з них обрати та не помилитися?
Найчастіше ми звертаємо увагу на найперші позиції, але тут потрібно розуміти, що всі, навіть не особливо професійні студії та агентства, вміють користуватися контекстною рекламою і підійматися в топі рейтингу.
Головний мінус цієї ідеї полягає в тому, що нелегко зрозуміти чи хороша ця фірма, чи ні. А що б розібратися в цьому питанні, потрібно досить багато часу і зусиль.
3. Підглянути у конкурентів.
Не треба приховувати, що ви вже швидше за все переглядали сайти ваших конкурентів.
Напевно, щось вам сподобалося, щось, навпаки, викликало шквал негативних емоцій. Швидше за все, у футері, або як ще кажуть в «підвалі» сайту, є посилання на компанію, яка його створила.
Плюс цього способу в тому, що у цих авторів уже в будь-якому випадку є досвід в створенні подібних проектів.
Але потрібно розуміти, що інформація може бути вже не актуальна. До того ж сайт може бути гарним лише зовні, а за ним критися безліч проблем.
4. Різні сайти з рейтингами та каталогами.
Плюс даного способу полягає в тому, що ви можете відразу обрати потрібну вам фірму за заданими вами критеріями. А їх, повірте, досить багато! До цього списку належать питання бюджету, сфера діяльності та багато іншого.
На подібних ресурсах ви можете одразу обрати компанію, яка буде задовольняти задані вами критерії, що набагато спростить процес пошуку.
Але треба розуміти, що подібні рейтинги все-таки будуються за допомогою суб'єктивної думки, яка не завжди збігається з реальністю.
Отже, ви проаналізували різні агентства та обрали кілька, які найбільш вам підходять. Тепер потрібно переглянути сайт цієї фірми та звернути увагу на наступні моменти:
- зовнішній вигляд сайту;
- грамотна структуризація сайту;
- функціонал.
Сайт подібних агентств — це одна з основ компанії, його гордість і показник рівня професіоналізму. Адже як компанія може надати якісну послугу клієнту, якщо сама як швець без чобіт. Далі, звичайно ж, потрібно ознайомитися з кейсами компанії, партнерами, штатом агентства і послугами, які вона надає. Але є ще кілька важливих моментів, на які потрібно звернути увагу.
1. Правильна постанова задачі.
Гарне агентство, перш ніж взятися за замовлення, пильно вивчає ваш бізнес, а також цілі та завдання, які перед ними ставлять. Причому чим вище рівень професійності, тим більше питань. Так що будьте готові до запитань про:
- ваші очікування від сайту;
- вашу цільову аудиторію;
- бажану кольорову гаму;
- функціонал, який хотілося б;
- очікуване CMS.
Бажано, звичайно, заздалегідь скласти список відповідей на подібні питання, щоб фахівцям було простіше зрозуміти вашу задачу, що в підсумку призведе до якісного результату.
2. Грамотне ТЗ.
Багато замовників в повному обсязі не розуміють який сайт вони хочуть і що від нього очікують, коли звертаються в певні агентства. Але фахівці, в будь-якому випадку, попросять вас скласти докладне ТЗ або заповнити бриф, щоб зрозуміти, як створити потрібний вам продукт.
Грамотне ТЗ дуже важливий момент, оскільки дозволить замовнику і виконавцю краще зрозуміти один — одного і створити якісний продукт.
Але потрібно розуміти, що навіть грамотне ТЗ, не застрахує вас від непередбачених ситуацій, так що потрібно все продумувати заздалегідь.
3. Поговоримо про його величність — веб — сайт.
Загальний стиль і зовнішність сайту має збігатися з фірмовим стилем компанії або агентства. До того ж сайт повинен бути виконаний в актуальному і сучасному стилі, який підходить під позиціювання фірми. Також, варто згадати, що контент повинен бути якісним і цікавий для аудиторії. Функціонал також повинен бути високої якості й не виснути, що дратує відвідувачів сайту.
Варто подивитися відгуки про компанію, а також листи подяки, які найчастіше розташовуються на самому сайті. Не завадило б переглянути соціальні мережі та блог обраного вами агентства.
4. Види послуг, що надаються компанією.
- SMM - просування;
- супровід сайту;
- широкий вибір інших послуг.
Оскільки потрібно розуміти, що створення успішного сайту і залучення цільової аудиторії це не тільки запуск сайту, а й безліч інших завдань і цілей, які потрібно грамотно структурувати й продумувати.
Подібний комплекс послуг чудово підійде для малого і великого бізнесу, а також допоможе досягти високих результатів у вашій сфері.
5. Цінова політика.
Одним з найважливіших факторів в пошуку агентства, є максимально зважена відповідність ціни і якості. Ви завжди зможете знайти дешевше, але потрібно розуміти, що скупий платить двічі. Адже гарний і успішний сайт принесе набагато більше в майбутньому, ніж ви витратите на його створення й оформлення. Тим більше щоб отримати якісний продукт, не варто звертатися в сумнівні та некомпетентні, але дешеві фірми.
6. Успішні кейси.
Дуже велике значення в пошуку фахівця грають успішні кейси. Перед тим як укладати договір з фірмою, обов'язково ознайомтеся з роботами, що знаходяться в її портфоліо. Робіт повинно бути не обов'язково багато, але вони повинні бути зроблені на належному рівні. Оцінюйте як маленькі, так і великі проекти. Так само плюсом буде те, якщо компанія працювала з сайтами, які стосуються бізнесу в різних сферах. Зверніть увагу на наступні моменти:
- якість і актуальність контенту;
- функціонал сайт;
- загальний дизайн і зовнішній вигляд;
- чітка відповідність і розуміння цілей і завдань сайту;
- унікальність і мінімальна наявність шаблонів.
Треба зауважити, що агентства і веб — студії, на відміну від фрілансерів, в будь-якому випадку складають договір, в якому вказані всі чіткі терміни, ціни та зобов'язання. Це певна гарантія як для замовника, так і для фірми, яка надає свої послуги.
Також існує таке поняття як гарантія якості. Потрібно розуміти, що ваш сайт повинен мати адаптивний дизайн і адміністративне управління. У гарантії входять тестування вашого сайту, стабільність його роботи й виправлення помилок, якщо вони виникнуть.
Але ця гарантія не є постійною послугою, тому багато фірм пропонують постійний супровід сайту та його підтримку. У цьому випадку замовник і фахівці обумовлюють проміжок часу в період якого будуть проводитися роботи.
7. Спілкування з клієнтом.
Професійне агентство або веб — студія, завжди готові відповісти на всі ваші запитання та обговорити всі моменти. Оскільки ви повинні бути в курсі всього робочого процесу, ваші підрядники повинні бути на зв'язку з вами 24/7. Адже тільки при повному взаєморозумінні підрядника і замовника, можна створити успішний проект.
8. Не обмежуйте свій вибір розташуванням.
У сучасному світі відстань це не проблема. Адже через інтернет зараз можливо розв'язувати всі питання і створити успішний проект!
Пам'ятайте, що тільки професійні фахівці, зможуть запропонувати вам якісний продукт. Тим більше вони не тільки впораються з поставленим завданням, але і підкажуть вам правильну стратегію, яка приведе вас до успіху!